FOTORELACJA
W galerii https://photos.app.goo.gl/78XtuHGscjfGKdeL6 można już zobaczyć zdjęcia z naszego ostatniego spotkania. Dziękujemy wszystkim za przybycie i bardzo miłą atmosferę warsztatów.
EWALUACJA
Organizatorzy przygotowali 12 propozycji warsztatowych dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i nauczycieli matematyki w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych oraz wykład inauguracyjny. W trzech sesjach warsztatowych odbyło się 17 warsztatów. Udział w nich wzięło 94 nauczycieli oraz przedstawiciele Wydawnictwa Nowik, Nowa Era, Aksjomat Toruń, Oficyna Edukacyjna Krzysztof Pazdro oraz Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego. Organizację warsztatów finansowo wsparło Miasto Opole oraz Samorząd Województwa Opolskiego.
| Patronat | ||
| Finansowanie | ||
Ankietę wypełniły 33 osoby, co stanowi 35% tych osób, które wzięły udział w warsztatach. 30 kobiet i 3 mężczyzn.
PYTANIE 2
PYTANIE 3
PYTANIE 4
Oceń zajęcia, w których brałeś udział
|
Katarzyna Kubiczek, Dobrostan nauczycieli |
5 |
|
Agnieszka Olszewska, O tym jak przeskakujemy drugi etap nauczania w edukacji elementarnej matematyki i jakie to ma skutki. |
5,7 |
|
Mariola Dabek–Nagacz; Ocenianie Wspierające i Doceniające w Nauczaniu Matematyki. |
5,5 |
|
Justyna Stanowska–Petera (SNM); Lek przed matematyka okiem nauczyciela matematyki i psychologa – praktyczne wskazówki – wykład |
4,7 |
|
Justyna Stanowska–Petera (SNM); Lek przed matematyka okiem nauczyciela matematyki i psychologa – praktyczne wskazówki – warsztaty |
5 |
|
Joanna Świercz, Lekcje powtórzeniowe, dlaczego są takie ważne? |
5,9 |
|
Ksenia Erdmann, ZagrAImy w quizy! |
5,7 |
|
Blanka Plata, Geometryczne guziki. |
6 |
|
Paulina Miś, 5 Niezawodnych metod, które zwiększą efektywność nauki Matematyki u uczniów |
5,6 |
|
Tomasz Szwed, Praktyka egzaminu maturalnego z matematyki w 2025. |
5,8 |
|
Joanna Świercz, „Praktyczne aspekty wykorzystania Kart Grabowskiego jako innowacyjnej metody nauczania matematyki w SP” |
5,5 |
|
Piotr Pawlikowski, Papierowe kumiko |
5 |
|
Tomasz Masłowski, Piotr Nodzyński Poszukiwanie reguł i uogólnianie prawidłowości |
5 |
|
Tomasz Masłowski, Piotr Nodzyński, Czy zadania maturalne mogą być inspiracją do rozumienia i poznania matematyki? (LIC), PP |
5,5 |
PYTANIE 5
| Oceń przydatność zajęć, w których uczestniczyła/łeś w Twojej pracy zawodowej. | 5,5 |
PYTANIE 6
| Jak oceniasz organizację XXVIII Wojewódzkich Warsztatów Opolskiego Oddziału SNM? [-] | 5,5 |